torsdag den 21. april 2016

Velkommen

Hej og velkommen til vores blog!
Vi er 4 sprogelever fra Esbjerg Gymnasium, der har valgt at lave en fysikblog. Selvom vi ikke er gode til det, håber vi, at I lærer noget.

Betül Alp (Betüla):
Hej, jeg er en pige #girlpower, og er 18 år gammel. I min fritid kan jeg godt lide at se serier og film - en af mine favoritter er Grey's Anatomy. Den giver mig 'the feels'.
Random fact: Grey's anatomy er ikke kun min favorit - det er også mit liv.



Frederikke Lohse-Lind (Freder):
Hrellu, jeg er 17 år gammel, og kan ikke rigtig finde ud af noget (:( ). I min fritid kan jeg godt lide at snakke med min kanin, Pippin og se Rupaul's drag race. Det giver mig 'the feels'.
Random fact: Jeg har mange sønner...



Maiken Thorsager Jensen (McThorsager):
Hallo, jeg er 17 år gammel. I min fritid dyrker jeg meget håndbold, og det er sådanset det eneste, jeg gør med mit liv. Det er faktisk en løgn. Jeg kan også rigtig lide drenge (Booty, Connor & Ashton). De giver mig 'the feels'.
Random fact: Mit navn er faktisk ikke Maiken - men Kinkykonge.



Naija Firelake:
Hellooo, jeg er 16 år gammel (bby). Jeg er the squad's baby. I min fritid er jeg addicted til fluff (nomnom) og min instagram: https://www.instagram.com/naijanielsen/ (follow me)
Random fact: Jeg er også addicted til dyre mærker og alt, der glitrer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar